Chris Forbes perusti Ministry Marketing Coach järjestön, jonka tentävä on kirjoittaa uskovalta voittotuottamattomalta pohjalta kirkon markkinoinnista sekä , sosiaalisen verkon käytöstä ja sissimarkkinoinnista (HS mukaan jo vanhentunut menetelmä
Atrikkeli: Harvat toimivat samalla tavalla kuin lähetyssaarnaajat. Heille ei ole merkityksellistä missä käydään kirkossa vaan heille merkitsee enemmän se että ihmisillä on mahdollisuus kuulla evankeliumia. Tosiasiassa nämä uskolliset harvat etsivät ihmiskansoista mahdollisuuksia ja tapoja millä jakaa sanaa tulevaisuudessa.
Aging and Diversity: Powerful Trends that will Change Your Ministry | Ministry Marketing Coach: "But a few are doing what missionaries do. They are less concerned with where people go to church and more concerned about who has a chance to hear the gospel. These faithful few are actually looking at the trends seen in the populations of people to whom they will be ministering the gospel in the future."
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti