Soitin Soneralle tänään, puoleen tuntiin ei vastattu. Vastaaja tarjosi erilaisia vaihtoehtoja. Päästyäni jonoon puhelipalvelijalle kuulin usemapaa kertaa laajakaista tiedotteita. Menin Soneran myymälään, oli rappusia en päässyt sinne. Onneksi Citymarketissa oli palvelupiste ja sain sanottua irti sunnuntaisopimuksen. Netin kautta voi kytkeä palveluita muttei purkaa niitä.
Ministeri Häkämies voisi valtion omistajaohjauksesta vasataavan mininsterinä kiinnittää huomioita palvelin virastomaiseen byrokratiaan.
Tuttavani Tapani Hanhisalo: Samansuuntaista olen huomannut. Puhelinpalvelun puheentunnistukseen on aika vaikea tottua, kun odottaa pääsevänsä puheisiin ihmisen kanssa. Sopimuksien irtisanomisen vaikeuttaminen, määräaikaisuudet ja niiden automaattinen jatkaminen ovat päivän trendi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti